onsdag, augusti 08, 2007

Fota tillsammans i Sthlm 2/9???

Jag undrar om det finns nåt intresse att träffas några stycken - här i Stockholm - och gå ut och fotografera tillsammans? Kanske ni har förslag på olika saker som är roliga, annorlunda eller spännande att fotografera?

Som t.ex. gränder i Gamla stan eller grafittimålningar osv...

Jag funderar på att köra en liten fotosafari söndagen den 2 september om det finns intresse :)

Tanken är alltså att vi träffas och har sällskap då vi fotograferar, om det finns intresse....

Skriv en kommentar eller skicka gärna ett mail till mig på webmosterhelene@gmail.com, så ser jag om det finns intresse :)

10 kommentarer:

Malin sa...

Åhh jag vill oxå följa med 'muttrar surt över att jag inte bor i sthlm*

kramis!

Sara sa...

Jag vill åxå... Hmmm, kan du inte komma ner till Halmstad så jag kan få följa med ;)
Kram kram

Carina W sa...

Oh, jaaa! Jag behöver komma ut och fota nåt annat än mina barn! *s*

Laila sa...

Kan jag mycket väl tänka mig om det passar med dom andra här i familjen.

Kul idé!

Pihlina sa...

Ja! Jättekul! Det vill jag med på!

Anonym sa...

så var hon tvungen att välja dagen efter det att jag reser... himla häftigt att du valde att prata om att använda blixt ute just nu. jag råkade nämligen göra det här om dagen. helt utan vilje. först blev jag sur på mig själv när jag upptäckte att jag råkat koppla på blixten och "sabbat" bilderna, men när jag tittade på dem sedan blev de ganska intressanta. det ända var att det blev lite blänk i stammen på körsbärsträdet där sonen klängde runt. måste bara säga att du tar så bra bilder...

kram kram,

Unknown sa...

Skulle jättegärna hänga på men vi ska på fest kvällen innan, så jag vet inte riktigt hur det blir..
Hoppas det blir fler gånger så att jag kan då istället :-)

Anonym sa...

Åhhhh, grymt att man inte bor liiiite närmare och hade kunnat springa över och varit med. Om du visste hur många gånger jag tänkt att du skulle ha varit här och fotat i "min by" - undra vad du hade fotat då? Fniss...

Japp, jag tycker du tar underbara bilder! :-)

Mindi sa...

Det hade varit super duper kul.... Jag ska till Stockholm någon helg i september men det blir nog lite senare i den månaden. Tyvärr!!!


Kramis

Bellis sa...

Jajajajajajaja!! Va kul!
Jag vill jättegärna hänga med och det vill min lillasyster med.