söndag, augusti 26, 2007

Sammanfattning av veckans motion...

Känner mig rätt så duktig faktiskt, för att jag hunnit gå 6 av 7 dagar :) Idag har jag mest jobbat på med böja mig och lyfta upp och lägga ner en bebis på drygt 8 kg... DET är bra träning för ben och rygg ;-) Räknas det?!

Veckans motion:

Måndag: 60 min rask promenad
Tisdag: 45 min promenad i normaltempo
Onsdag: 45 min promenad i shoppingtempo ;-)
Torsdag: 25 min rask promenad
Fredag: 30 min rask promenad
Lördag: 65 min rask promenad
Söndag: inte mkt nej...

Totalt hittills: 270 min

(Toppnotering att försöka "slå": 245 min)

Hurra hurra, slog min toppnotering med 25 min. Gäller att ta mig extra tid kommande vecka oxå, kanske kan jag komma upp i 275 min ;-)

2 kommentarer:

Christine sa...

Go go go!!!
Söndagar ska man vila;)

Kram!!

Jag... sa...

Vad duktig du är Helene!! Vad synd att du bor på andra sidan stan, annars hade jag gärna gjort dig sällskap ;-) Kram