lördag, augusti 11, 2007

Kalasbilder

Mys med kalas! Dock var jag lite oinspirerad att fota, för jag har dragits med huvudvärk till och från i 4 dagar nu. Ovanligt att det håller i sig så länge numer, men men sånt händer! Så det är mest snapshots från dagen, men det går ju bra det med ;-)

Vi har haft ca 27 grader och 90% luftfuktighet i Stockholm idag. Fredrik läste i Aftonbladet att vi hade så hög luftfuktighet här, men i regnskogen var det "bara" 85%... Så just nu är det faktiskt befogad att få "klaga lite" på värmen och fuktigheten *s*

Det var trots det så härligt att fira Isacs 6-årsdag :) Att få träffa alla och få kramas, skratta och prata ihop :)

Här kommer lite bilder från dagen!

Kalaskillen i full färd med tårtan!




Och lite paketöppnande... Av oss fick Isac en låda med lego (lastbil med släp + småbilar) + en vanlig Monster Jam-bil...


Tycker om denna bilden som min syster Lotta tog på oss


Leah i härligt ljus


Leah och mormor


Tre generationer tjejer... Leah med mamma och mormor! Värdefullt foto!


Mosters famn är såååå bra när man är trött och hungrig ;-)


Man blir alldeles vild i håret då man har kalas *s*


Puss, mosters älskling!


Leah med mamma Linda :)


Fredrik kollar in klistermärkena med Pirates of the Carribean som Isac fixar med...


Jag och min mor :) Satte kameran i handen på Lotta, min syster, så fick hon fota oss.




Kul med såpbubblor på balkongen... Stooooora formationer blev det.


Kalaset avslutades, vi skjutsade in min mamma till stan och cruisingen... Jag handlade middag, så kom Åsa, Richard, Leon och Tilde på middag.... Såååå mys! Tilde sov som en stock i vår säng *s* Det var svalt därinne ;-)

Natti!!!

3 kommentarer:

Claudia79 sa...

Jättemysiga bilder!Tack för att du delar med dig...:-)Hoppas din huvudvärk ger med sig snart, det är jobbigt att dras med det...KRAM<3

Anonym sa...

Hoppas att huvudvärken är borta idag! Visst har det känts som tropikerna här?!
Vilka underbara bilder! Gillar det på Leahs ansikte, när din syster tittar på henne och på dig och din mamma-LIKA!,ja alla var supermysiga!
Ha det gott och tack för titten!

AnnaHanna sa...

Å vilka fina kalasbilder! Och lite blandat sv-vit och färg. Som en påse plockgodis!!! Bara det gottaste.
Och vad systrar och mammor var lika varandra. Så kul att se.
Den bruna klänningen med vita blommor som Leah hade var helt bedårande!
O vad jag babblar...
Kram //Anna