torsdag, augusti 02, 2007

En dag i parken - och lite annat

Vilken mysig dag!

Linda och Isac har sovit i vår lägenhet i 2 nätter, medan vi var borta... Bra att ha "vakt", samtidigt som de har fått rå om varann lite. Leah kom på förmiddagen, hon hade varit med sin pappa.... Och så ringde Fredriks bror och sa att han och Ina var på väg. Så helt plötsligt var vi ett helt gäng som drog ner i Rålis och hade skoj (innan det började regna då *s*).

Jag fixade tuppkam på Isac, han blev sååååå söt i den!


Leah somnade på väg ner till parken... Det är en lugn och glad tjej, okomplicerad helt klart!


Linbanan var trög och gick inte så fort inte... Det var inte så skoj för Isac förstås, men moster blev glad och fick massor med fina bilder ;-) Allt för konsten, eller hur ;-)


Cool kille


Ina klättrade högt högt!!!


Isac ställer nästan alltid upp när jag vill fotografera honom, han tar även lite enklare direktiv - bara det går fort *s* Så det gäller att vara skjutjärnsfotograf ;-)



Ett foto bara för att... bara för att jag tycker om att fotografera mina motiv "bakifrån".


Fick ett helt gäng coola bilder på Isac i rutchkanan! Eftersom han snart är 6 år så är han rätt modig och testar lite roliga grejer, som att åka på magen :)


Gullegosan! Snart 4 månader och jag kan bara konstatera - tiden går FORT!


Hela gänget!


Hittade en söt liten hiphopper i parken *s* Leah är sååååå söt i rosa hoodtröja!


Kul i gungan i Rålis, Isac och Ina har såååå skoj ihop...


Mosters allra sötaste Leah!


Sötisen ligger på min rosa dödskallefilt i fleece *love*


Ville fota Isacs ansikte tajt tajt.... Blir effektfullt att göra så :)


Söt, va? Denna bild är kanonfin i färg, men ännu mer dramatisk i svartvitt!


Tack för titten! Nu ser jag framemot att ha både Isac och Leah från fredag till lördag, så fler foton kommer säkert i helgen :)

6 kommentarer:

(Favvis)Maria sa...

S¨många fina foton.. Hade längtat efter att scrappa=) Isac är ju en riktigt linslus å så bra han blir på foto med=)

Anonym sa...

helt underbara kort Helene! Ser framemot att se dem scrappade ;)
kram

Emma sa...

Wow vilka fina foton du tar! Så söt Leah är... och snacka om att Isaac kommer bli en riktig snygging när han blir stor då :)

Sanna F sa...

Å vad härliga och söta foton!!!!

Anonym sa...

Otroligt många fina och härliga foton!

Marie - Med mina händer... sa...

Du är ju fantastisk på att ta foto! Hur många fullträffar som helst här... Älskar fotot bakifrån på Isac... så spännande för ögat.