söndag, augusti 19, 2007

Skapat såklart!

Jag fick material att skapa med till Testpanelen på SWE-bloggen, kolla in länken för de andras underbara skapande oxå! Det var Magdas som sponsrade med material, ett paket fullt med härliga saker :) TACK för allt det underbara!

Jag fick ett fantastiskt vackert hjärtformat album, men fick total hjärnsläpp och visste inte vad jag skulle göra med albumet. Framförallt inte efter att ha sett Lilys ljuvliga skapande med likadant album *s* Så jag rev helt sonika ut två blad och formade ett hjärta på en LO istället... Blev faktiskt riktigt nöjd med denna sida, trots att den är i en helt annat stil än jag brukar göra :)


Sen lekte jag med underbar overlay (är helt besatt av overlay, tycker det är så läckert på de flesta sidor) och la den ovanpå ett mönstrat papper för cool effekt! Gillar färgerna till det sv/v fotot.


Och sen fick jag en helt underbar fotoram med speldosa i. Jag gör sällan alteredsaker, för jag känner mig så osäker på det. Men denna ram var helt underbar att göra och passar perfekt till min söta lilla systerdotter :)


Tack för titten :)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka UNDERBARA alster Helene!
Jag är alldeles mållös av beundran...*gapar stort*
Du är en fantastisk scrappare.
Kram Linda/Linxen

Anonym sa...

woooooooooow Helene, du e verkligen ett proffs !!

Lilo sa...

Vilka fina skapelser! Blev speciellt förtjust i ramen med speldosa i! =)

MarieG sa...

Underbara alster Helene! Gillar specillt hjärtlayouten!!!

Anonym sa...

Kanon kanon kanon fint!!!!!!!!! Jag har ocksa fatt dille pa overlays - men jag har inga!!! Det verkar supersvart att fa tag pa har pa NZ. Kan Du tipsa om nagra leverantorer som har dem???

Malin sa...

Ååå så mycket underbart fint du gör, hjärt layouten bara strålar KÄRLEK!!!!

Anonym sa...

Bara älskar den lilla ramen, mer altered borde du göra! :)

Sanna F sa...

Helt underbart fina saker du gjort nu igen! Du är så duktig!