torsdag, oktober 02, 2008

Aston och hans kompis Filip

Aston var på ett litet äventyr idag :-) Vi tog bussen hem till Åsa, Tilde och Filip. Jag visade Åsa kolikmassage och så masserade vi våra små killar medan Tilde satt och tittade på från Filips säng *duktig*

Försökte fota småkompisarna, men det var INTE lätt *s* Jag hann liksom inte riktigt med i svängarna ;-) Så det blev lite halvdana, men ack så tokroliga foton på Aston och Filip...

Aston: Du kompis, vad vill du?


Filip: Kan jag äta på din arm, Aston??? Den ser så smarrig ut....


Filip: Du kompis! Visst har vi det bra tillsammans, Aston! Tänk vad vi ska busa med våra mammor sen...


Aston: Absolut, och vet du en sak? Jag tror att din syrra kommer visa oss extra mycket bus. Hon tränar ju på bus varenda dag.


Och denna brud hann jag bara ta ETT foto på *s* Tilde är snabb som en vessla, så man får vara glad om man hinner fota henne lite ;-) Men gudmor måste ju få nåt foto ibland iaf!!

2 kommentarer:

badanka sa...

hahah underbart..

Lillnea sa...

Vilken rolig bildserie du fått till :)