söndag, oktober 05, 2008

En vanlig söndag...

Idag har varit en dag då Aston vaknat, somnat, vaknat, somnat om vartannat. Ingen riktig sammanhängande sömn och han var lite upprörd tidigt imorse oxå. Men vi tog en lång sovmorgon till 10.40 och sen har dagen varit lite si och så :-) Han är trött, men har liksom inte kommit ordentligt till ro förrän för 30 min sen. Så jag har suttit och redigerat lite foton nu :-)

Under ett av de vaknare och bra stunderna fotade jag honom lite :-)

Samma foto i färg och svartvitt...








10 kommentarer:

Vicki sa...

Inne och kikar lite via Christels blogg när jag surfar runt.

Vilka fina foto!!!

Hur gammal är denna lilla kille?

Vicki

Anonym sa...

Åhh! Han är bara så underbart söt!!

Anonym sa...

jättefina foton på honom!

Caroline sa...

Han är verkligen ett superfin, så söt!

Kajsan sa...

ÅHH vilka underbara bilder! Jisses vilken liten sötnos!
Underbara underbara kort!
Må gott å hoppas helgen varit fin trots mängder av blåst idag...
Mvh Karin.

Christine sa...

Men så sööt han är!!!
Jag tycker allt att han har vuxit ;)

Anonym sa...

Men åh så söt han är :)

Anonym sa...

Åhhh..han är ju så söt! ♥

Anonym sa...

Sötnos!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättefina bilder! Önskar att jag kunde få till lite bättre bilder på Viggo! Men jag fotar i alla fall! Kramen!