lördag, oktober 25, 2008

Fredrik 40 år

I tisdags fyllde Fredrik 40 år! Nu är han kanske komplett vuxen med tillräckligt många vuxenpoäng? Han är numer 40 år, pappa, har nytt jobb och så har han (läs VI då *s*) köpt lägenheten :-)

Födelsedagsbarnet Fredrik med lilla Aston :-)


Vi kikade i Fredriks album sen han var liten, Fredriks mamma har varit så fantastiskt duktig och sammanställt ett underbart album för några år sen. Alla uppskattar att kika i det och framförallt Fredrik. Där kan man se hur mkt våra "riktiga" scrapalbum faktiskt kommer vara värda för barnen då de blir vuxna! Om man nu tvivlar på varför man håller på med hobbyn ;-)

Här är det Ina, Johan och Christer som kikar i albumet, många glada skratt blev det över de fantastiska kläderna, frisyrerna mm man hade på 70-80-talet ;-)


Elsa och Ludde är oxå nyfikna


Sötaste Elsa har nu hunnit bli 9,5 månad! En solstråle!


Aston har lätt att bli överstimulerad, till skillnad mot vad mina två större killar var då de var små.... Så jag tänkte gå ut och gå med honom en sväng så han fick sova. La honom på vardagsrumsbordet, tog på overallen och så sov han inom loppet av 30 sek PÅ bordet bland alla gäster *s* Men vi gick ut och gick iaf sen...


Robin var med såklart, medan Martin är på väg uppåt Sverige med sin pappa. Skoj att ha en av de stora killarna hemma iaf!


Fredrik fick en toppenfin radiostyrd F1-bil av sina bröder med familjer. I bruksanvisningen står det klart och tydligt att bilen INTE är en barnleksak! Tydligen anordnas det seriösa tävlingar för de som vill tävla med såna här små bilar *s*

Här hjälper Ina honom att läsa bruxen


På kvällen kom Micke, Mona, Matilda, Johan, Annika, Patrick, Lena, Alva och Alice förbi. Men jag har bara foton på alla en och en (det var inte jag som fotade), så jag laddar inte upp några på bloggen....

Se där, jag fastnade visst på bild oxå...

1 kommentar:

Sofia sa...

Mycket fina bilder fanns det här. Grattis Fredrik.
Helene upptäckte nu när jag tittade på bilderna vad lika du och Robin är speciellt rund munnen.
Ha en bra dag i regnet.