fredag, oktober 31, 2008

Halloween

Idag är det amerikanska Halloween och det är ju en lite rolig grej för barn, även om det ännu inte är så vanligt att vi firar Halloween på "riktigt" i Sverige. Inte som man gör i USA iaf... Det kommer iaf vara skoj när Aston blir större, för jag tror att traditionen kommer växa lite i Sverige iaf. Att man tar tillfället i akt och anordnar maskerader för de små barnen :-) Synd att det inte finns några baby-maskeradkostymer att köpa i Sverige, hade ju varit kul att klä ut Aston lite idag *s*

Nå, köpte lite minipumpor igår och passade på att fota Aston idag.

Här är han, 7 veckor idag!


5 kommentarer:

Anonym sa...

tildan fick gå som spöke till dagis idag, de hade inte ordnat nått eller sagt nått om halloween så jag tog saken i egna händer å täntk eatt de kanske startar en tradition om inte annat :-)

Jenny Bergvall sa...

Sötisen.
Ett tips, köp en jätte pumpa och gröpur och dekorera och lille A i den. ELler?! *s*
Kram kram

Ulrika aka LillBlomman sa...

Grattis till söta Aston! Idag har det fotats lite i alla fall hos mig! Kramen!

JEN sa...

Jag gillar folk som håller reda på när Halloween faktiskt ÄR! ♥ Jag möttes av en liten tjej med kattsminkning och kisse-öron på dagis idag! Halloweendisco hade de haft också *mys* /Åh, Helene.... hur GÖR man för att ljusa upp sina trista sånna där gråmurriga foton då??! Du anar inte vad mycket jag önskar att jag visste det :-( Ha det så gott i myshösten! /Jen

Fotograferande Maria sa...

Hej Helene! Oj vad roligt att se all FINA foto!! Så söt är han lille Aston. Önskar dig er trevlig helg! Kram / Maria