måndag, oktober 06, 2008

En dag i höstens tecken!

Vilken fantastiskt dag!! Härliga färger, härligt ljus och sååååå mysigt sällskap av Åsa, Tilde och Filip! Vi har gått runt på Södermalm och fotat ljuvliga höstbilder och fikat bland löven! Såååå fantastiskt!

Kolla in färgerna! Här tillbringade vi en massa tid bland träd och löv!


Njae, vi har ingen terrängvagn direkt, men det var ett sånt coolt hål i berget där att jag var tvungen att köra upp Aston dit ;-)


Allra sötaste killen!! Han börjar få pillimariska miner ;-)


Söta bästisar bland höstlöven!!


Tildebus i full färd att upptäcka världen!


Gungeligung är skoj, och hennes min var oslagbar då jag satte mig i gungan bredvid och gungade jag med *s*


Tack mina söta vänner för en fantastiskt härlig dag, det gör vi om snart!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina bilder! Lillkillen är ju sååååå söt och Åsas barn med förståss! Vi har också haft en helt fantastiskt härlig höstdag här i Alingsås. Jag passade på och gick en ordentlig promenad i morse.
Kram sanna

~ Sophia ~ sa...

Jättefina kort! Och barnen är ju såå söta.

Du har en award att hämta i min blog, så kika gärna in...

Kram! Sophia

Anonym sa...

Vilka fina bilder! Superfin blogg du har! ^^

Milli sa...

Jättefina bilder :) blev så inspirerad av dessa och badankas bilder så jag lånade min syster och lilla bebisen så gick vi ut i skogen för att ta lite höstkort :) Så tack för att du delar med dig :) Om du vill se mina bilder så finns dom på min blogg.