fredag, oktober 03, 2008

En liten liten stund

Jag försöker stanna tiden, försöker att bara vara! Jag njuter och försöker leva här och nu med Aston.

Detta foto av mig och Aston fick jag av hans farmor, blev så glad då jag ännu inte har så många foton av mig och Aston tillsammans. Det var ett sånt magiskt ögonblick där i soffan, med en 2 veckors bebis sovande på bröstet!



Gjorde om fotot till sv/v och då blev det ett sånt där guldfoto, även om kvalitén inte blir som med en digital systemkamera. Men ögonblicket är förevigat och jag är så glad för det!

7 kommentarer:

Malin sa...

Åhh vad fin han är!!
man smälter ju *suck♥♥♥*

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättevacker bild och full av kärlek! Här håller jag mest i kameran också, måste be maken ta lite mera bilder på Viggo och mig! Hoppas att ni får en härlig helg!

Anonym sa...

underbart foto, sånna stunder är det sällan man får på foto tyvärr för antingen så är man ju ensam eller så är man den som är fotografen i familjen eller så rä det så att de som är där inte riktigt vill störa med att fota i en sån mysstund :-)

Mya sa...

Ljuvlig bild!

Anonym sa...

Fin bild!

Håller med om att det lätt kan bli för få bilder på en själv med barnen när man är den som är fotogafen i familjen.

Anonym sa...

Mmmmmmm.....Mysigt.
Jättefint kort!

Kjam...

Anonym sa...

Jättefin bild verkligen!! Ser helt underbart mysigt ut!!