tisdag, december 30, 2008

Babysittern är så BRA

När Fredriks svägerska frågade om vi ville ha Elsas babysitter tackade vi först nej. Vi har så ont om utrymme i vår lägenhet.... Men sen kom jag på andra tankar och frågade om de hade kvar den... Jodå, de hade tänkt SLÄNGA den, men hade inte hunnit. Så vi fick den (urfint skick!) och Aston älskar att sitta i den...

Han hänger med mig in i badrummet då jag hänger tvätt eller fixar mig på morgonen, han sitter i den då jag lagar middag (om inte Fredrik håller honom såklart) eller när vi äter middag....


Aston ser bara sur ut, han är det inte ;-)


Vi hoppas att bortbytingen åkt hem nu, för Aston är glad på dagarna igen ;-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

när tildan var lite nså var babysittern välanvänd an ajg lova, hon älskade att sitta iden och somnade ofta i den åxå.

Vi fick den av ett par kompisar, den hade provsuttits 2 gånger men deras son VÄGRADE sitta i den så det är verkligen olika. men som du säger så är det ju perfekt när de är vakna men man har saker å göra så de kan sitta å kollapå vad man gör.

Vicki sa...

Inne och kikar i din blogg. Märkte det var ett tag sedan jag var här. Sätter ett litet avtryck.

Vicki

~Karin~ sa...

Hej vännen!
Söta killen, härligt att få sitta med liksom :) Båda mina barn älskade babysittern o spenderade mycket tid där!

Passar på att önska dig o alla killarna Gott Nytt År!

puss å kram /K

JEN sa...

Oh, ja babysitter är en gudagåva!!! Gott nytt på dig :-)

MarieG sa...

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR till dig o din familj!!!
Kram!