söndag, december 07, 2008

Kellie gymmar...

...eller nåt! För visst har vi fixat alla dessa färgglada saker och minisängar och annat till henne??? Tokiga katt! Fast det är klart, med det underlaget som är i babygymmet är det garanterat varmt och skönt! Faktum är att Kellie far runt och leker med Astons prylar. Babygymmet är skoj att leka med ibland, lejonet med speldosan i är supergod att jaga över golvet osv.

Här ligger hon och "gymmar" - men vilar mest tror jag ;-)


Och här ser ni att jag stör henne mitt i gym-vilan ;-)

2 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Ha ha här hemma har jag samma fenomen! Molle är VÄLDIGT intresserad av Viggos alla saker! fast han leker lite för våldsamt för att få låna! Din lo med magen är helt fantastisk!!! Fårstår att du är nöjd! Skitsnygg helt enkelt!! Många kramar!

Anonym sa...

ååå fina bilder på katten..så söt.
jag har 5 kattungar och 3 vuxna katter.
http://frumaddis.blogg.se
www.maddeskatter.se