onsdag, december 17, 2008

Kul lekmatta och knäpp kväll

Aston har sån tur som har de allra bästaste vännerna i hela världen :-) Filip och Tilde har lånat ut lite leksaker, tygböcker och en jättekul lekmatta till Aston! "Stackars" Aston har ju inte så himla mkt saker, vi inväntar jul och hoppas på nånting kul... Men nu har han fått låna färgglada grejer.

Den där lekmattan var superskoj att ligga på och kika på alla fina färger! Och tygböckerna är en hit de oxå!





Aston har varit lite "knäpp" på tidigare ikväll. Han ville inte äta fast han var hungrig, inte sova fast han var jättetrött... Inte ligga ner, inte sitta i knät på mig, inte prata men inte heller vara ensam *s* Vad gör man? Jo, man inväntar pappa som går runt med honom ca 30 min och sen kom han tillbaka till mig och somnade som en stock och sen ÅT han i sömnen ;-) Aston sov visserligen bara 45 min, så han är supertrött nu (vaknade kl 8)... Så snart är det nog dags för mer mat och natta på riktigt...

2 kommentarer:

badanka sa...

glada att sötnosen gillade lite nya grejser!

Fotograferande Maria sa...

Hej! Underbar liten tomte nisse du har. jag ahr en större i min blogg. Kika gärna in och HJÄLP mig välj glasögon i bloggen. Kram Maria