lördag, december 27, 2008

Nu är julen över....

Nu är julen över, intensivt som alla år. Men jag har blivit rätt duktig på att inte stressa inför julen... Jag vet vad jag vill ha och inte vill ha... Dagen före julafton fixas gran och kläs, skinkan ugnsbakas och griljeras, risgrynsgröten kokas och när den svalnat görs Ris a la Malta. Sen infaller sig lugnet!



Tycker det är en mysig tid, det enda som är lite tråkigt är att vi sällan får vita jular längre. Men nån gång kanske...

Julafton firades på Ingarö hos Christer och Therese med alla som där hör till. Supermysigt och trevligt!

På juldagen var vi här och mamma, min lillebror och två av mina systrar och mina syskonbarn kom hit. Så härligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som du haft det riktigt bra! Ta hand om dig över nyår också och se till att njut av tiden med familjen :D