söndag, december 18, 2011

LO: 7 månader

Dags att visa en ny månadssida för Charlie, jag har några kvar att göra för Aston oxå... Har många kvar att göra till båda två till deras egna album dock, men jag tar det allt eftersom, det ska inte vara nån stress....

Denna sida har jag gjort för Scrap-Perras räkning. Det är clear gesso som jag använt som resistteknik, det blir en sträv cool yta på bakgrunden. Gillar den absolut bäst på vitt papper... Har sen gnuggat över med distress ink och stänkt med glimmer glaze och mist....








2 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vilken cool liten kille!!! Så söt dräkt! Kram!

Angela sa...

Vilken himla fin layout! Var evigheter sedan jag både bloggade och läste bloggar, men nu ska jag blir bättre på det igen... bloggar är ju kuuul! Ska kika runt lite mer här strax.