måndag, januari 24, 2011

Dagens foto - 110124 - min "pysselstudio"

Det är inte den mest välsorterade "studion" du kan tänka dig, det är för mkt saker för det ;-) Och så är jag inte världens ordningssammaste heller... Men det är här jag sitter och pysslar, njuter oftast i fulla drag. Det finns en två hyllor till ovanför den ni ser, som är fulla med korgar, papperssamlare, lådor och roliga saker...

Igår satte vi fast en fin vaxduk på bordet, för att det ska vara lättare att torka rent efter mina och Astons bravader på det ;-) Aston sitter nämligen också gärna med mig här, pysslar, målar, ritar, klistrar eller så tittar han "bara" på film - som idag.


Här är en av mina passioner, vågar man visa alla mistflaskorna man har? Sorterade bort del flesta akrylfärgerna igår - som nu får ligga under bordet i en låda till förmån för misterna... Så kommer jag lättare åt dom ;-)

Inga kommentarer: