söndag, januari 09, 2011

Kalorisnål tårtbit

Aston är såååå söt, han tittar i mina mönsterböcker och väljer ut vilka saker han vill ha. Senaste grejerna är olika bakverk :-) Den här tårtbiten gjorde jag åt honom häromkvällen. Ni ser ju den söta lilla jordgubben på toppen...


...och så är det gräddsprits på kanten oxå ;-)


Aston leker och leker med allt virkat här. Ska visa lite fler bakverk vad det lider.

Det kommer bli en till sån här tårtbit, för jag råkade göra en vit botten först - men den ska ju vara beige. Så det finns redan en början till en till bit ;-)

4 kommentarer:

Miaa sa...

Vilka härliga virkade saker! Bilen och husvagnen är ju så sööööta. Såklart även denna lilla tårtbit, men bilen och vagnen är sötare.

MVH Miaa

Lotta sa...

Jag satt också och virkade denna godsak här om dagen. Barnen tycker det är så skoj att leka med dem.

Lotta

Mya sa...

ursött!!!! jag måste verkligen lära mig att virka nu! jag har så många projekt som jag vill genomföra. kram mya

Åsa (asali) sa...

åå vilka söta bakverk :)
Önskar jag kunde virka fast samtidigt är jag glad att jag inte kan. På så vis blir det ett projekt mindre för mig att göra ;)