tisdag, januari 25, 2011

LO: Söta fötter

Jag har tänkt utmana mig själv att vara med i SWE:s utmaningar lite oftare än jag tidigare varit. Jag menar, det är ju roligt att vara med själv även om jag styr skutan där... Vi får väl se, när Myran kommer kanske allt ställs på ända - men jag ska försöka iaf ;-)

HÄR hittar du förra veckans skiss som jag ritat + teamets fantastiska tolkningar!!!

Och här är min tolkning av skissen!! Denna riskerar nog att hamna bland årets favoriter, kanske... Vi är bara i januari än så länge, men jag gillar denna massor!


Knapparna hade jag först inte tänkt ha med, men så satt Aston och la ut dessa knappar på just den här sidan och vips så tyckte jag de passade så bra :-D Tur man har en pysslande son ;-)


Söt elefant!


2 kommentarer:

Chris_P sa...

Underbar layout!!

JEN sa...

Åh. Den här gillar jag också. Jätte, jättemycket. Tack för att du visar så mycket fint! :-)