onsdag, januari 12, 2011

Laddar upp gamla skisser i skissbloggen....

Det var läääääääääääääääääänge sen jag uppdaterade min skissblogg, typ nästan 2 år sen - så när som på 4 månader. Men nu har jag tagit tag i att ladda upp gamla skisser jag ritat, så sidan blir lite uppdaterad. Det är ju trots allt skoj att ha skisserna samlade :-D

Du hittar sidan på denna adress, om du är intresserad:
http://webmosterheleneskisser.blogspot.com/

Som sagt, nu är det främst gamla skisser som laddas upp, men kanske kommer det nyare oxå ;-) Endel är riktigt gamla, endel från 2010 :-)

3 kommentarer:

Millanprillan sa...

Jippi! Då ska jag gå in och gotta mig bland skisserna! ;)

Anna Karlsson Widmark sa...

Hurra, mer skisser att leka med! Tack!

Annette sa...

Perfekt! Särskilt som jag nu äntligen skall börja använda scrapgrejorna och inte bara köpa och sälja dem ;)