torsdag, januari 13, 2011

LO: Ska vi ta en fika?

Hihihi, kommer du ihåg att jag visade de virkade dammsugarna för några dagar sen?! Här har jag gjort en LO med ett gammalt foto på mig, då jag slukar en riktig dammsugare på ett fik ;-) Det är den sista LO:n från år 2010 som jag har att visa, 140 sidor blev det allt som allt. Ganska många sidor, alldeles lagom faktiskt... Har skapat mer andra år, även mindre såklart, men 140 sidor känns ju rätt realistiskt att ha hunnit med ;-)

De här ljuvliga fikapapprena har jag fått av Sanna på Pappersbiten, de är från Maja Design och helt ljuvliga att jobba med!




3 kommentarer:

La Vikinga sa...

Snygga LO med fin afina papper och kul bild!

Charlotta

Linda Dekorerar sa...

Fin Lo med de bästa pappren ;-)
Ha d bra/Linda

Marie/Mison sa...

Härliga färger och snygg lo!