lördag, januari 22, 2011

LO: Söta guddottern

Även denna LO är gjord utav material från Little Yellow House kits, där jag gästar nu i januari. På denna har jag använt egen vit cardstock samt massa mist... Blev så inspirerad av mönsterpapprets färger att jag ville ta upp det på vit cardstock. Är såååå grymt nöjd med denna, som blev precis så som jag ville ha den!

Stort stort tack till Marie, för att jag fått gästa dig!! Det har varit så skoj!



Mistat runt ett slarvigt utklippt papper, för att få ett vitt utrymme mitt i all färg. Enkel effekt helt enkelt.


Stor maffig Primablomma!

1 kommentar:

JEN sa...

MYCKET, mycket snygg Helene! Inspiration! Förresten, Åh vad tiden går fort, jag tycker det nyss var efter sommaren och du berättade om liten i magen... och snart är det ju dags! Härligt! :-)