söndag, januari 30, 2011

Dagens foto - 110130 - nere i virkträsket, Karin?!

Hihihihihihi, Karin såg framemot denna helg - massor massor! Både för scrappandets skull, men kanske liiiiite (?) mer för att jag lovat henne att jag skulle visa henne hur man virkar.


Och faktiskt, hon klarade det galant med endel svordomar och upprepningar.... En rosa minival stod först på menyn, den blev klar igår. Sen gav hon sig på en morot, men den var så elak mot henne och ville inte bli till så då började hon på en liten rosa prinsesstårta istället :-) Misstänker att den blir klar när hon kommer hem ....

Så Karin får helt enkelt vara dagens foto :-D

Och så måste jag bara ge Åsa ett extra stort TACK för att hon lånar ut sin externa blixt till mig nu då min gått sönder. Jag har haft lite "ångest" inför Myrans födelse och att vi inte har nån extern blixt, för jag har hittills fött alla mina barn nattetid. Men utan att blinka lånar hon ut blixten till mig, även om det kan ta tid för Myran att födas... Det är ju 3,5 vecka kvar utan eventuell övertid... TACK min älskade söta vackra vän!!

3 kommentarer:

Jozebelle sa...

Bra jobbat Karin, och minivalen vart jättesöt. Angående åsa är jag inte ett dugg förvånad för Åsa är en sådan generös människa. Helt enkelt genomgo och ändå känner jag henne inte lika väl som du gör!

Men du är också så att du skulle lånat ut till henne om hon hamnat i samma dilemma! Så som sagt jag är inte förvånad, likväl är hon en pärla, en diamant borde jag kanske säga i det här läget.

Kram till er alla tre! Eller fyra med tanke på Myran!

~Karin~ sa...

Åh, vilket snyggt foto *s* Men dagens bild är ju inte alla som får vara :) Tack tack tack tack för virklektionen och en helt underbar helg!

puss å kram /K

Wildärtan sa...

"sanna vänner har man kvar när de andra har gått,sanna vänner kan man alltid lita på" som Carola sjunger:-)