tisdag, januari 25, 2011

Dagens foto - 110125 - Myrans boning v35+2

Här är Myrans boning idag - i vecka 35+2... Imorgon är det exakt en månad, 31 dagar, kvar till Myrans beräknade födelsedag, det går FORT! Men ändå långsamt... Det är tungt, magen är i vägen och trycker uppåt lungorna. När man ska sova så känns det som om man ligger med huvudet neråt istället för plant, jag får lite halsbränna och lite svårt att andas ;-) Ja, som sagt - det går fort på det hela taget, men varje dag går lite långsamt på nåt sätt. Ska på ett sätt bli skönt att få lite lättare att röra på sig, men samtidigt är det massa jobb med två små barn sen ;-)

Jag är lite hård mot mig själv, denna bild är väldigt snäll tror jag. För egentligen är jag mycket större, även om magen är mindre än med Aston i samma vecka. Men på bilden ser det ut som om magen är längre ner än den är, jag vet inte... Men men...


Den nakna sanningen, såhär småsliten och halvtrött ser man ut som höggravid småbarnsmamma - som inte orkar sminka sig inför en spontan fotografering ;-) Jag är ju ensam hemma, så orka liksom ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får vara trött, med all rätt. Mormor ser fram mot Myrans ankomst.
Kramisar till er alla!!

Millanprillan sa...

Oh, vilken underbar klänning! Älskar färgen!