fredag, juli 27, 2007

Jag har blivit "taggad"...

Nu tar jag tag i det här :) Då LinaK, Liza och Malin taggat mig så får jag skicka stafettpinnen vidare. Är stolt och glad att ni tycker om det jag gör, sötisar!



Jag har inte surfat runt så noga och kollat om de jag i min tur taggar redan blivit det, utan jag kör på :) Och har de redan blivit taggade, så får de några beundrande ord från mig :)

Jag vill tagga följande tjejer:
Åsa såklart - en underbarare vän och en duktigare pysslare, fotograf mm får man leta efter. Jag beundrar henne så!

Malena - för våra djupa pratstunder över msn och för att hon är en underbar scrappare med en stil som tilltalar mig!

AnnaB - Annas scrapstil tilltalar mig så mkt och jag återkommer till hennes alster gång på gång... Me like!

Lily/Marie - med sin härliga och egna scrapstil och för att hon verkar så go' över nätet! Tycker om henne helt enkelt!

3 kommentarer:

Malin sa...

Sötis du e ju bäst på att csrappa, klart du blir taggad:)

Attans, jag får kolla lite på nätet å se om jag hittar några omdömmen:)

Duuu får man flörta lite med dig å be om lite fotohjälp *ser så snäll ut som jag kan* har ett foto som sambon tog på mig och det lilla barnet som jag älskar, problemet är att det är oskärpa i bilden, men jag älskar den ändå:)
Så jag tänkte göra den svartvit det känns som om det inte blir lika tydligt då.. Felet då e att det blir inge bra när jag gör den svartvit (har bara programmet som följde med kameran) det blir platt å tråkigt... Så därför tänkte jag kolla om du ville hjälpa mig, men bara OM du har TID Å LUST ( du får säga nej bara så du vet!!!)
Å det e absolut ingen brådska!!
Pip till om du vill
Kramis!!!!

Malena sa...

Tack för taggningen, de värmande orden och att du finns!!!

KRAM

Marie - Med mina händer... sa...

Duuu... *letar efter de rätta orden* ... shit, alltså! Kan inte beskriva hur glad du gjort mig! Tack för att du är den du är, så... så... vänlig och ödmjuk...

*glad*

Kram från Marie