söndag, juli 22, 2007

Njut av solen!!!

Jag, Fredde och Micke passade på att gå en promenad före dagens Formel 1 (jepp, det är framför tv:n killarna sitter nu. Som klistrade! Fast jag får nog hålla med, det är ett spännande race *ler*).

Jag gillar graffitifoton, så jag fick Fredrik att ta några på mig... Inte så lätt att hitta fina graffitis, så har ni tips på bra ställen i Stockholm tar jag gärna emot dom...




Bara testar lite *s* Nere vid Pampas Marina har dom tjocka kedjor som staket. Läckra!


Glass i stora lass...


Nära, nära - så man ser njutningen ;-)


In our dreams *s*


Det här är nog den största GB-gubbeskylt jag sett ;-)


Nere vid Pampas finns även en jättestol och varje gång vi gått eller åkt förbi har jag tänkt ta foton där. Nu när Micke var med kunde han fota mig och Fredrik sittandes i stolen (det finns bilder på mig och Micke i den oxå).


Kolla! Visst är stolen stor???


Tjing och hej! Börjar bli lite hungrig, det får nog bli en tidig pizzamiddag ikväll *smarr*

7 kommentarer:

Elsa sa...

Många fina foton Helene. Men de när ni sitter på stolen var fina favoriter, så gulliga ni är ihop!

Kram Elsa

Sanna F sa...

Vilka härliga somriga foton!!!

Tack för dina urgulliga ord i min blogg också - jag blir super glad!
Kram från SannaF

MarieG sa...

iowqybVilken sol??? Jag bor nog i fel del av landet - men det ser supermysigt ut, coolt med den stora stolen!

Lina sa...

Hej Helene...

Har taggat dig! Vet inte riktigt själv vad det går ut på ;-) men det uppmärksammar duktiga tjejer så jag hakade på! :-D

Kram Lina

Jag... sa...

Jag är faktiskt oxå på grafittijakt! Så jag tar gärna oxå emot tips ;-) Lika fina foton som vanlig! KRam på dig!

Anonym sa...

Haha, hur tusan tar man sig upp i en sådan där stol? O.o

Christine sa...

Härliga foton!!!
Ja, här uppe i skogarna finns inge grafitti...