torsdag, juli 05, 2007

Resa...

Jag bestämde mig tidigare idag för att försöka beta av lite resefoton... Har gjort endel resor de senaste åren och har så många fina foton... Så jag ska FÖRSÖKA beta av lite såna layouter i framtiden *s* Det lär säkert inte bli färre resor menar jag :)

Två dubbelsidor från mig, lite ovanligt ;-)

Den första är om de levande statyerna på La Rambla i Barcelona... Fascinerande att se dom stå där timme efter timme i brännande sol... Att de orkar! Redan då jag tog fotona tänkte jag att jag skulle göra en sida med dom. Har även ett foto på en tjej i guldklänning, men det fick inte plats här, så det får ev. komma på nån annan LO.


Den andra är om den underbara marknaden som ligger precis vid La Rambla... Tog oss dit tidigt på lördagen, långt innan de flesta turister kommit dit :)


Tack för titten!!!

4 kommentarer:

Malin sa...

Helene din stil är ju underbar!!! Å just för att den är så DU, du är ju en stor inspirationskälla å jag tycker även om att man kan se att det är du som gjort en LO så är du ändå väldigt mångsididg i ditt scrappande!!
Love your stile!
*kram Malin*

Anonym sa...

Varma hälsningar fran Barcelona, Helene! Vilka underbara LO:s fran min vackra stad du har skapat! Visst är La Boqueria en fantastisk marnkad?

Kram,

Meri

Anonym sa...

Riktigt supersnygga båda två!!!

Annika W sa...

Åh, vilka härliga sidor! Och bilderna får mig också att längta dit. Jag bodde där ett halvår! Du är ett snille även på dubbla!