måndag, juli 23, 2007

Ljudböcker på mp3 :)

Hihi, Robin hittade laddaren till sin gamla mp3-spelare (han köpte en ny för 1 år sen, då laddaren var borta och inte gick att köpa igen)... Och nu när han hittade den så får jag låna den på obestämd framtid... Den är rätt stor och klumpig (Creative Zen Touch) och har "bara" 19 Gb att ladda ner... Men får plats med rätt många ljudböcker på den...

Så nu håller jag på och laddar på ett gäng ljudböcker och imorrn ska jag köpa ett par hörlurar till den och testa :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm...snart måste jag oxå prova det där me ljudböcker så kanske pendelresan går snabbare?!

Har "taggat" dig föresten! *kram*

Sofia sa...

Det är toppen att ha dom på mp3-spelaren

Virre sa...

Ljudbok är toppen att ha i bilen eller när man är ute och promenerar... Det enda jag kan bli frustrerad över är att det inte går tillräckligt fort, då jag, när jag läser, läser väldigt fort... Men visst är det avkopplande och det är ju lättare att lyssna på en bok, än att läsa en bok, när man är ute och rastar hunden!
Må så gott!