onsdag, juli 25, 2007

Så blev det liiiiite sol...

...och efter en dag med slappande för oss alla 4, så fick vi ut killarna på en promenad ner till Solstugan och en middag där :) Sååå nice det var!! Som alltid har jag med mig kameran, för man vet aldrig om man får tillfälle att ta just DEN bilden *s* Sen är inte killarna med så ofta längre, tonåringar som de är - de blir 16 och 18 år i slutet av året, så det gäller att passa på medan tillfälle ges *s*

Så vi promenerade ihop, åt tillsammans, pratade en hel del och det var så mysigt! Det blev smarriga hamburgare för hela slanten. Fredrik tog en öl, jag ångrade mig lite att jag bara tog en Pepsi (undviker att dricka alkohol för ofta, för att slippa huvudvärk), men i efterhand ångrade jag mig lite lite lite...

Siktet inställt på middag på Solstugan...


Robin njuter i solen... Var 17 har han fått de där underbara ögonfransarna ifrån *s* Inte är det mina iaf ;-) Och det är bra länge sen jag tittade så nära på hans pappas ögonfransar eftersom vi inte lever tillsammans sen 15 år tillbaka ;-)


Yo, man.... Hittade en tunnel med graffiti, yiha!! Och Martin ställde upp på foto, men jag kunde inte få honom att le eller spexa... ;-) Man får vara glad för det lilla... Fick endel ok foton även om han inte spexade...


Tack för titten!

Inga kommentarer: