torsdag, juli 26, 2007

När sommaren visar sig...

...så får man passa på att vara ute och njuta :) Jag, Åsa och lilla Bönan träffades och gick på Kondis och gled runt i affärer och njöt :)

Bönan och jag på Kondis :) Diggar hennes underbart söta body i gult och rosa.


På kvällen åkte vi (jag, Fredrik, Robin och Robins kompis Erik) hem till Patrick, Lena och deras döttrar. För middag och bad. Martin hade annat för sig han, så han följde inte med.

Söta ljuva Alva!!


I'm a hip hopper!! Alice är helt ljuvlig på denna bild, tagen i sk öppen skugga (dvs under tak men i dagsljus) och utan blixt. Det blev helt grymma färger i fotot. Tänk om man alltid lyckades...


Hungriga tonåringar, Erik och Robin, förser sig av laxen.
Note to self: kom ihåg den kalla fetaostsåsen Lena bjöd på. Creme fraiche, fetaost, salt, peppar och ev nån annan krydda.


Patrick och Fredrik förser sig av den underbara maten.


Jag fotade även då det blev bad vid 23-tiden på kvällen... Tyvärr blir såna bilder tagna på avstånd i mörkret och med blixt lite brusiga, men det är inte sånt ni ser här kanske... Men de är klart ok ändå :)

Bombeeeeeen! Robin och Erik var i sitt esse när de väl fick tummen ur att bada.


Backslick på killarna :) Ovanligt att se Robins hår ligga ner *asg*


Play with the shark!! Hehe... De hade kul med denna ;-)


Alva ville visa hur duktig hon är på att simma och det är hon verkligen :) Hon vågade sig även i då Robin och Erik for runt i poolen *s*


Mina söner är verkligen inte tjocka och det bevisar Robin här... Han kommer i en badring avsedd för 3-åringar *s*


Soft i poolen mitt i natten ;-)

1 kommentar:

clara sa...

Jag hänger på spiti hela dagarna så kom kom kom och säg hej!