fredag, juli 06, 2007

Ännu mera leka...

...och jäklarns så kul jag hade!!! Utvecklas jag nåt, tycker du? *s* Vet inte, det ser vi om ett tag - men processen dit är himla kul iaf :) Love to scrapbook!!!!



Har gjort rubriken själv (ordet bebis har jag skrivit själv), den mönstrade papprersremsan har jag oxå gjort själv, alla bågiga ramar och textrutan likaså... Plus att jag ritat fjärilens vingar i Photoshop och sen skurit ut den i 2 lager med Silhouetten (en svart, en vit), målat den vita vingen med akvarellfärger och Twinklings, friklippt en kropp och målat på samma sätt och monterat ihop :)

Fotot är på Martin, han är idag 15,5 år... Där är han bara några timmar gammal... Tiden går!!!

Tack för titten!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nog är den annorlunda stilen mot vad du brukar skapa. :O) Fantsktisk är den Helene!

Sommarkramen Anna

Scrapangel sa...

Svar ja, du utvecklar dig. Det här är helt lovely!

Anonym sa...

Ja, fortsätt så här, du är en scrapqueen även på freestyle!! Jättesnyggt! Och LO:n är ju faktiskt "gullig", trots stilen...
MVH Miaa

Christine sa...

Ojojoj!!!!
Vilken lo!!:) Fortsätt så;-)

Charlotte Ravn sa...

Men du er jo super dygtig Helene, det her kan du jo også, den er fantastisk flot!
Jeg bliver altid så inspireret både af dine layouts og dine vidunderlige skisser!
Tak for din søde kommentar på min blog, jeg blev jo så glad :)

Anonym sa...

Så fina LOs och så kul att prova freestyle men det krävs ju lite mod att släppa fritt. Har själv gått en kurs i freestyle men bara provat lite än så länge. Keep on going!!
Susanne L.

Malin sa...

Å så fantastiskt snygg!!!!
Du e ju fantastisk vilkenstil du än kör med, men mer mera sånt här!!!!

Anonym sa...

Så fint och inspirerande (även om jag inte gjort en endaste lo i mitt liv hitintills...). Trevlig helg.

Anonym sa...

Gillar, gillar, gillar!
Syns fortfarande att det är du (= positivt) men också en ny dimension!! Dina dekorationer är såååå fina!

Elsa sa...

Japp, en annorlunda Helene-lo! Jätteläcker, nu blir jag med sugen på att leka loss lite:)

Kram Elsa

Jag... sa...

Underbart fina freestyle alster Helene! Kram

Ewonne sa...

Jättesnygg blev den :O)

Mi lajk a lot!!!!

Emma sa...

Jag tycker då verkligen att det syns att är i utveckling, och så grymt snyggt också! Visst är dte kul att freestyla lite ibland? *s*

Sanna F sa...

Du e så duktig och jag tycker att du gör annorlunda layouter nu mot tidigare, men fina blir de alltid!

Carina M sa...

Härligt Helen!
Det är roligt att följa din förvandlig. Den är super!!

Kram Carina M