tisdag, juli 10, 2007

Skapat igen!

Jag fick lite material från Papprika för att skapa lite till SWE-bloggen! Utöver de underbara papprena från Tinkering Ink fick jag även filt och strasstenar att jobba med :)

Denna gillar jag färgerna på!! Utöver det jag fick i paketet från Malin har jag använt stämplar från BamPop (pratbubblor och den "tjocka" roboten) + stjärnor från KI Memories "Love, Elsie". De helt underbara smala robotarna + hej-pratbubblan är alldeles nya stämplar gjorda av Clara Fägersten och finns att köpa hos Papprika. Love them!!!!


Denna är lite busig och passar bra till fotonas färger :)

12 kommentarer:

Lilo sa...

Din stil har faktiskt förändrats!!! Och snyggt är det också!!! Har förresten mailat dig... KRAM!

Malin sa...

Ååå vad du har sprudlat loss!!!
Nytt fast ändå du på nått sätt, gillar massor!
Du e duktig du :)
å nu E det DITT fel att att jag MÅSTE shoppa ännu mer ;)
beger mig genast till papprika!!
Sommarkramar malin.d

Anonym sa...

Wow, jättesnygga båda två. Särskilt den översta, med Isac gillar jag massor. Den kanske jag kan lifta nån gång. När jag har gjort alla skisserna i nya Scrapbooking mm. Tack så mycket för dom!!

KarinSN sa...

Så härliga och lekfulla! det syns att du börjat testa annat men samtidigt är det dina LOs liksom. Jättekul!

clara sa...

wow vilken cool ny stil! Och tack rara du för att du lovebombar mina robotar! Jag blir så glad!
Stor sommarkram!

louisevbg sa...

Härliga LO du gör. Jag har försökt göra en efter din skiss nr 34. Kika gärna :) Kramiz

Christine sa...

Mmm... vilka härliga lo:s!
Såna man blir glad av att se:)

Anonym sa...

Sååå fräcka...så coola!!! Underbara färger och detaljer!!

Sanna F sa...

Jätte jätte jätte fiiiiiiiiiiint!
Kram från Sanna F

Rebeccas blogg sa...

Hej,

Första gången jag är inne på din blogg. Vilka LO...helt underbara! Fulla av liv! Tack för inspirationen...nu ska jag scrappa.

Om du har tid...välkommen in i min blogg!

Tack för titten!
Rebecca

Erica sa...

Vilken kille! Och vilken layout! Stor stor favorit!!! WOW!

Anonym sa...

Vilken kille är rent ut sagt skitsnygg! Stark liftvarning! :-)