onsdag, juli 04, 2007

Leka lite....

Puh! Nu är jag klar!! Jag har verkligen försökt att inte vara så mkt jag *asg* Men det gåååår bara inte :) Jag är jag i min scrapping och hur mkt jag än vill göra nåt annat, så blir det liksom bara som jag tillslut iaf :)

Bilderna är på min sötaste systerdotter såklart, ville notera hur fort det går... 3 mån är hon nu och så självklar i vårt liv :)


Fotona är utskriva på matt fotopapper från Canon, alltså riktigt matt... Pappret ser nästan ut som vanligt kopieringspapper, är tjockare bara. Har skrivit ut på min nya Canon MP600 som jag fått från Canon, sponsrad från dom :) TACK Canon! Är grymt nöjd med denna skrivare!!

4 kommentarer:

Annika W sa...

Men Helene, det är ju din stil som är så du!!! ;-)) Fast jag förstår vad du menar, det är lätt att man fastnar i samma spår på nåt sätt. Du kanske skulle prova bara enfärgade papper på nån LO. Det blir ju annorlunda... Ett tips att halka upp ur spåret, man kan ju alltid halka tillbaks igen! Kram!

Anonym sa...

Jättefin sida!

Anonym sa...

Nu gillar jag ju din stil jättejättemycket, o när det gäller förändringen så har du lyckats..
Jag börjar kunna peka ut dina sidor i gallerier o denna skulle jag inte kunna peka ut, om det inte varit för söta Leah.
Med detta så menar jag inte att jag inte gillar denna sidan, för den är alldeles alldeles...super!
Kram Anna
Psst, tack så jättemycket för kommentaren om mitt clearalbum, den satt där den skulle!!

Anonym sa...

Kanonfin sida helene!

Det är ju samma skrivare/scanner/kopiator som jag har! :O)

Vilket papper är det du använder?

Sommarkramen Anna