lördag, juli 21, 2007

Ett litet ord #2

Hahahahaha.... Men hallå liksom...

Idag var jag och Fredrik ute vid Furusund (strax utanför Norrtälje) och åt lunch på hamncafét där... Fredrik fotade mig litegrann och vid ett tillfälle råkade det visst bli en sån här bild ;-)

Finns det ingen lag som säger att våra pojkvänner MÅSTE ta bra bilder på oss? Jag bjuder på mig själv *s* Och passade då på att göra en snabb LO såhär på nattkröken. Blev inspirerad av utmaningen om ordet "Men" hos Ett litet ord



Tack för titten!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste ha "Ett litet ord #2" som titel... Annars är det en härlig LO.

webmosterhelene sa...

Jups, har ändrat....

Sanna F sa...

Cooooool layout!
Och det är roligare med operfekta foton tycker jag!
Fast du är ju söt iallafall! ; )

Charlotte Ravn sa...

Haha herligt foto Helene! Super flot LO, du er bare så dygtig!

Anonym sa...

Åh så härlig layout!! Blir alldeles glad av den! :-) Men annars håller jag med hur pojkvänner ska fota...! Kram ÅsaF

Christine sa...

Hehe, jag har samma problem.. Kan inte förstå varför jag inte kan se normal ut när S fotar!?!
Fast jag raderar dom;-)

Casa Ottman sa...

Härlig bild /s/
/Helena

Claudia79 sa...

Haha supersnygg...både du och LO:n;-D !! och roligt tema...