onsdag, juli 25, 2007

Nya dt-alster

Mmmmmm, kommande månadspaketet från Scrapaddicted är sååååå bra!! Bara tokälskar kombinationen med svartvita doodlebug-papper, några av de nya Basic Greypapprena från Infuse-serien och så dekorationer från Doodlebug (zickzackband + paperfrills)... Totally love!!!

Här är mina alster!

Denna är månadens favorit av mina gjorda dt-alster :) Om Martins älskade One piece-böcker :)



Tycker om de här fotona på Fredrik och hans systerdotter.


Nästan varje år ser vi melodifestivalsfinalen hos min guddotter med familj :) Ville göra en LO från det tillfället... Lite ovanligt för mig att göra en "event"-LO... Skapar ju mest om känslor för tillfället...


Jag var fotograf då min vän Madde och hennes Stefan gifte sig i januari i år...

1 kommentar:

Anonym sa...

Kanonfint!
gillar särskillt Onepiece! riktigt snygg!