fredag, juli 06, 2007

Leka lite, leka....

I förmiddags fick jag en utmaning av min gullevän Åsa, då hon vet att jag känner mig lite "fast" i mitt skapande och vill utvecklas :) Hon sa till mig att freestyla loss lite utan att tänka, så gjorde hon detsamma. Hennes helt underbara alster finns HÄR!

Och här är mitt alster :) Hysteriskt rörigt - ja! Fantastiskt roligt - OH JA!


Fotot är taget av min syster Lotta, och hunden - Milton - är även hennes :)

Våra LO:s ligger även som utmaning på SWE-bloggen nu, så vill du skaka loss och skapa fritt du med, så passa på!!!!

Tack för utmaningen, Åsa! Det var skoj!!

Måste oxå berätta, kronan är ur ett färdigt dekorationskit från DCWV, deras sagoserie.... Färgen var inte så skoj på den, men jag kladdade den full med decoupagelim och sen på med massor av svart glitter. Effekten blev grymt läcker!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar LO! Och vilket roligt foto *fnissar*

Anonym sa...

Kanon härlig layout Helene!

Sommarkramen Anna

Marie - Med mina händer... sa...

Hi hi... fotot är skithäftigt! :-) Kan inte sluta titta på det och kan inte sluta skratta! Vilken ädel herre han är, den där Milton.
Gillar layouten jättemycket - kul att leka loss!

Anonym sa...

Som jag skrev på swe scrapbook: din Lo är jättesnygg! Och visst är det roligt och härligt att bara "skapa loss"??
Ha det bra! Fprtsätt "skapa loss" ibland, det är ju så kul!
MVH Miaa

Christine sa...

Helt... underbar!!!!

Erica sa...

Tack för kommentaren i min blogg :-) Min freestyle är inspirerad av din och Badankas freestyle i SWEbloggen. Jag är inte så freestylig av mig så det var en kul utmaning :-) Din freestyle är toppensnygg!!! Liksom allt annat du gör :-)